Tillvägagångssätt vid serviceärende
Enkel, tillförlitlig, transparant!Upplever du problem med din Einhell-produkt eller Power X-Change-batteri, som du har registrerat via vår garantiförlängning? Med denna tjänst kan du enkelt skicka in din produkt till oss, vi tar hand om resten.
Så fungerar det – dina uppgifter
- Kontrollera om din Einhell-produkt fortfarande täcks av garantin. För att göra detta, loggar du in på ditt Einhell-konto, laddar ner garanticertifikatet för din Einhell-enhet eller Power X-Change-batteri under menyalternativet garantiförlängning. Alternativt kan du hitta garantibeviset i bekräftelsemejlet som vi skickade till dig vid registreringen av garantin. Certifikatet visar den maximala garantitiden.
- Skriv ut garanticertifikatet och kommentera skadan. Vi rekommenderar att du slutligen kopierar det ifyllda garanticertifikatet och sparar det.
- Bifoga garanticertifikatet i kartongen och packa allt ordentligt. Var uppmärksam på att du packar allt säkert. Transportskada på produkten debiteras avsändaren.
- Kontakta sedan oss så löser vi resten!
Har du frågor?
Har du frågor om dina Einhell produkter eller behöver teknisk support, vänligen kontakta vår serviceavdelning.
+46 8 56642640
Måndag till Torsdag
Kl. 08:00 till 16:00
Fredag
Kl. 08.00-14.30