Tillvägagångssätt vid serviceärende

Enkel, tillförlitlig, transparant!

Upplever du problem med din Einhell-produkt eller Power X-Change-batteri, som du har registrerat via vår garantiförlängning? Med denna tjänst kan du enkelt skicka in din produkt till oss, vi tar hand om resten.

Så fungerar det – dina uppgifter

  1. Kontrollera om din Einhell-produkt fortfarande täcks av garantin. För att göra detta, loggar du in på ditt Einhell-konto, laddar ner garanticertifikatet för din Einhell-enhet eller Power X-Change-batteri under menyalternativet garantiförlängning. Alternativt kan du hitta garantibeviset i bekräftelsemejlet som vi skickade till dig vid registreringen av garantin. Certifikatet visar den maximala garantitiden.
  2. Skriv ut garanticertifikatet och kommentera skadan. Vi rekommenderar att du slutligen kopierar det ifyllda garanticertifikatet och sparar det.
  3. Bifoga garanticertifikatet i kartongen och packa allt ordentligt. Var uppmärksam på att du packar allt säkert. Transportskada på produkten debiteras avsändaren.
  4. Kontakta sedan oss så löser vi resten!

Har du frågor?

Har du frågor om dina Einhell produkter eller behöver teknisk support, vänligen kontakta vår serviceavdelning.

+46 8 56642640

Måndag till Torsdag
Kl. 08:00 till 16:00

Fredag 
Kl. 08.00-14.30